Kam to reikia?
-
Konfliktų sprendimas
Kone kas antra konfliktinė situacija kyla ne dėl objektyvių priežasčių, o dėl tinkamų įgūdžių klausytis ir išreikšti save trūkumo. Lavindami ne konfliktų sprendimo strategijas, o komunikacinius gebėjimus, sukuriame terpę sklandžiau išsręsti konfliktus.
-
Asmeniniai, o ne profesiniai įgūdžiai
Jei bendražmogiškąsias kompetencijas ugdysime tik profesiniame kontekste, jų raiška bus nenatūrali ir dirbtinė. Tik ugdydami asmenines savybes kontekstualiai visose gyvenimo srityse galime pasiekti realių pokyčių ir rezultatų.
-
Empatija sau ir kitiems
„Suprasti kitą = pateisinti jo/jos veiksmus“. Tai didelę atskirtį kurianti nuostata, nes sudaro sąlygas vykti diskusijai, kurioje niekas nesiklauso. Empatija apima procesą, nukreiptą tiek į save, tiek į kitą. Empatiškas bendravimas sukuria terpę abiems pusėms kalbėti ir būti išgirstoms.