Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Pastaruoju metu itin daug kalbama apie STEAM ugdymą. Tačiau vis dar kyla daug klausimų: Kas yra STEAM? Ar šio metodo taikymui tikrai reikia ypatingų ir brangių priemonių? Nuo ko pradėti šio metodo taikymą? Į visus bazinius klausimus pakvietėme atsakyti Gintarę Visockę-Vadlugę. Kviečiame susipažinti!

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

STEAM metodas sukurtas mąstant apie ateities ekonomiką ir kompetencijas, reikalingas sėkmingai integracijai. Šio metodo principai apima suvaldytą ir sąmoningą procesą, kurio metu keliamas probleminis klausimas, tyrinėjamas kontekstas, ieškoma išeičių, dalinamasi išvadomis ir reflektuojama. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • STEAM metodo ir principų apžvalgą.

  • Praktinių patarimų, kaip integruoti STEAM į ikimokyklinį ugdymą.

  • Užduočių ir pavyzdžių temos nagrinėjimui praktikoje.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Tema pritaikyta ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo pedagogams.

7 € / asm.

Pasisemkite žinių iš praktikų!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    STEAM principų taikymas ikimokykliniame ugdyme

    • Kas yra STEAM metodas?

    • Kaip pritaikyti STEAM metodą?

    • Technologijų naudojimas ikimokykliniame ugdyme.

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • 10 eksperimentų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams

    • Papildomas vaizdo įrašas: Fawn Qiu ,,Lengvi „Pasidaryk pats" projektai vaikams inžinieriams"

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Daugiau sužinojau apie praktinį STEAM metodo taikymą: kaip užduoti tinkamą klausimą, koks mokytojo vaidmuo, kaip orgnizuoti veiklą.


Išplėtė ir pastiprino žinojimą, kad STEAM galima įgyvendinti įvairiose vaiklose, keliant klausimus. Tai įgalina plėtoti mokymosi mokytis kompetenciją to sieksiu savo ir vaikų veiklose.


Man labai patiko klausimų sukūrimas ir uždavimas pagal STEAM, tikrai tai panaudosiu savo darbe. Tapo aiškiau, kuo STEAM skiriasi nuo eilinės veiklos.


Sužinojau, kad STEAM yra visame ugdymo procese, į ką anksčiau neatkreipdavau dėmesio. Į vaiko klausimą atsakyti klausimu, suteikti galimybę pačiam vaikui ieškoti, atrasti, kviestis draugus – visa tai būtinai panaudosiu savo praktikoje!

Programos lektorė

Lektorė

Gintarė Visockė-Vadlugė

VšĮ „Prasminga vaikystė“ vadovė, lektorė.

Norėtumėte ilgalaikių programų visai organizacijai?

Spauskite ir susipažinkite su mūsų pasiūlymais!