Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Kas yra apverstos klasės modelis ir kaip jį pritaikyti? Kokia jo nauda ir kaip tai gali padėti vaikams pamėgti namų darbus? Apie visa tai ir dar daugiau nuotoliniame seminare „Apverstos klasės modelis“. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Apverstos klasės modelis siekia pakeisti požiūrį į mokymosi procesą ir pasitelkti šiuolakinius išteklius produktyvesniam mokymosi procesui. Taip klasėje galima išmėginti praktinį pritaikymą, ieškoti probleminių klausimų sprendimo būdų ir eksperimentuoti. Apverstos klasės modelis atliepia šiuolaikinio žmogaus mokymosi poreikius, atverdama galimybę studijuoti teorinę medžiagą bet kuriuo sau patogiu metu. Todėl šiame nuotoliniame semianre rasite:

  • Apverstos klasės modelio apžvalgą ir pristatymą.

  • Praktiškai pritaikomus patarimus šio modelio taikymui.

  • Praktinį užduočių gilesniam temos suvokimui.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Tinka 5-12 kl. pedagogams, mokytojams-dalykininkams.

7 € / asm.

Pasisemkite patirčių ir įžvalgų modelio taikymui!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Apverstos klasės modelis

    • Kas yra apverstos klasės modelis?

    • Ar visiems tinkamas apverstos klasės modelis?

    • Svarbūs aspektai pradedant taikyti apverstos klasės modelį.

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Skaitinys: apverstos klasės modelis - kaip vaikai gali pamėgti namų darbus

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Peržiūrėję vaizdo medžiagą, užpildykite šią refleksiją

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Labai naudinga, sužinojau, kokia forma galime vaikus motyvuoti mokytis, skatinti patiems daugiau dirbti savarankiškai ir atsirinkti informaciją. Naudosiu nuotolinio mokymo platformą ,,Padlet,, , kurioje jie išklauso ir pamato medžiagą, bet turi patys per klausimus ir padedant mokytojui atrinkti svarbiausias temos žinias.


Namų darbai neskatina vaikų mokytis, o apverstos klasės modelis skatina domėtis pamoka, labiau įsiminti dalykus.


Buvo įdomu pasiklausyti apie patirtį organizuojant darbą grupėmis. Savo pamokose irgi organizuoju darbą grupėse /porose. Šią veiklą vis dar noriu tobulinti.


Norėčiau išmokti sukurti savitą užsiėmimų modelį, kuris nebūtų vien dėstomasis. Nors vedamose pamokose būna daugiau interakcijos su vaikais, manau būtų naudinga siekti stiprinti vaikų įsitraukimą.

Programos lektorius

Lektorius

Lukas Benevičius

Lukas Benevičius – švietimo konsultantas, lektorius, sertifikuotas „Embodiment“ ir patyriminio ugdymo treneris, „Art of hosting“ metodo praktikas, fasilitatorius, VšĮ „Mokymosi mokykla“ įkūrėjas ir vadovas, VšĮ „Mokymosi namai | Patirčių slėnis“ bendraautorius, Nesmurtinės komunikacijos praktikas, turintis pedagoginio darbo praktikos.

Prisijunkite

ir ieškokite sau priimtiniausių būdų!