Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

„Darželio aplinka – trečiasis pedagogas“ – tokį teiginį nagrinėja Reggio Emilia metodas. Iš tiesų, darželio aplinką galime sukurti remdamiesi turimais aplinkos duomenimis, arba pažvelgti giliau ir pagalvoti, kaip aplinka gali geriausia atliepti vaikų poreikius ir tarnauti jų ugdymo(si) tikslams. Kviečiame į praktinį seminarą su Kauno lopšelio darželio „Šnekutis“ vadove Grasilda Celiešiene. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Darželio aplinkų ir erdvių įrengimas, paskirstymas; priemonių išdėliojimas ir naudojimas; lauko erdvių įtraukimas ir įdarbinimas – visi šie aspektai prisideda prie to, kad darželio aplinka tarnautų ugdymui(si). Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Darželio erdvių apžvalgą bei praktines rekomendacijas jas įrengti.

  • Praktines įžvalgas, kaip priemonių ir erdvių panaudojimas gali prisidėti prie ugdymo(si) tikslų.

  • Užduočių rinkinį, kuriuo galėsite pasinaudoti praktiškai.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras sukurtas ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo pedagogams.

7 € / asm.

Patarimai ir įžvalgos, lengvai pritaikomi kasdienėje veikloje!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Kaip sukurti autentiškas ugdymo aplinkas darželyje?

    • Kodėl svarbi autentiška aplinka?

    • Kaip aplinka gali padėti vaiko raidai?

    • Kaip sukurti autentišką aplinką?

    • Kaip aplinka padeda spręsti problemas?

    • Bendruomenės svarba.

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Užduotis

    • Papildomas vaizdo įrašas: Takaharu Tezuka ,,Geriausias jūsų matytas vaikų darželis"

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Ši tema labai aktuali. Aplinka ugdytiniams be galo svarbi. Ji turi būti estetiška, saugi ir labai patraukli, nors besišypsanti auklėtoja, jos meilė, nuoširdumas yra neatsiejamas dalykas. Aplinka, spalvų parinkimas daro labai didelę įtaką vaiko psichologiniam nusiteikimui. Stengsiuosi papildyti savo kampelius. Įrengsiu kampelį, kuriame vaikas galėtų pailsėti, nusiraminti, pabūti vienas, nes vaikas pavargsta per dieną nuo bendravimo.


Labai įdomios ir kartu paprastos aplinkos. Panaudosiu paviršių skirtumus, grojimą laikraščiais.


Patiko ir panaudojau laidos vedėjos mintį ieškoti lobio su žibintuvėliais. Išbandėme, ši idėja labai patiko ne tik mums, pedagogams, bet ir tėveliams. Super.  Ačiū už idėją!

Programos lektorė

Lektorė

Grasilda Celiešienė

Kauno lopšelio-darželio „Šnekutis“ vadovė, praktikė, lektorė.

Prisijunkite

ir pažiūrėkite į savo aplinką kitu kampu!