Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Nuotolinis seminaras su taikomojo elgesio analizės specialiste Giedre Skaisgiryte apie tai, kaip mokyti autizmo spektro sutrikimą turinčius vaikus atpažinti savo bei kitų emocijas ir kaip jas suvaldyti. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Įprastos raidos vaikai išmoksta atpažinti, reikšti ir valdyti savo emocijas gyvendami sociume, stebėdami ir imituodami aplinką. Tačiau netradicinės raidos vaikams emocijų pasaulis gali atrodyti painus, nesuvokiamas ir baisus. Laimė, egzistuoja paprasti ir praktiški sprendimai, kaip metodiškai ir nuosekliai padėti jiems susidraugauti su savo išgyvenimais, juos atpažinti ir suvaldyti nemalonius jausmus. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Nuoseklius ir aiškiai pateiktus žingsnius darbui su skirtingomis vaikų emocijomis.

  • Paprastus, metodiškus ir praktiškai pritaikomus patarimus, nuo ko pradėti ir kaip tęsti šį darbą.

  • Papildomos medžiagos įsigilinimui į temą.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Tinka ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo pedagogams, pradinių klasių pedagogams, 5-8 kl. mokytojams.

7 € / asm.

Pasitelkite profesionalų patarimus bei atraskite būdų padėti sau ir vaikams!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Darbas su autistiškų vaikų emocijomis

    • Emocijų atpažinimas

    • Neigiamų emocijų suvaldymas

    • Kodėl kūno kalba nebūtinai padeda vaikams suprasti emocijas?

  • 3

    Užduotys

    • Papildomas vaizdo įrašas: Kang Lee ,,Ar tikrai suprantame, kada vaikas meluoja?"

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Peržiūrėję vaizdo medžiagą, užpildykite šią refleksiją

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Sužinojau būdų, kaip vaikui padėti suvaldyti savo emocijas, kaip pradėti ir kaip dirbti su Autizmo spektro sutrikimą turinčiais vaikais.


Nauja ir naudinga buvo viskas. Išvis Giedrė Skaisgirytė pasakoja taip, kad nors žodį praleidus, norisi sugrįžti atgal, kad viską išgirstum. Autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų emocijos – tai, kas labiausiai baugina pedagogus ir kitų vaikų tėvus... Įdomi, netikėta mintis, kad ne visuomet pasiteisina emocijų mokymas iš paveikslėlių... Žingsniai, kaip emocijas pažinti, jas suvaldyti, problemą spręsti... Puiki tema, ačiū!


Mano nauji atradimai: mokyti atpažinti emocijas ne pagal veido, kūno kalbą, o pagal situacijas. Taip pat, kad reikia mokyti atpažinti skausmą. 


Sužinojau apie 5 etapus, kaip mokyti vaiką-autistą (manau, kad daug ką galima pritaikyti ir visiems kitiems) atpažinti emocijas ir jas valdyti. Kad mokyti reikia tik ramybės būsenoje, kad reikia ieškoti tinkamiausio būdo tam vaikui. Kad labai svarbu pastebėti tarpines reakcijas, kol kas neprasidėjo didžiulis emocinis priepuolis. Ačiū!

Programos lektorė

Lektorė

Giedrė Skaisgirytė

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų koordinatorė. Devynerius metus dirba su vaikais turinčiais autizmo spektro ar kitus raidos sutrikimus taikant jiems ABA terapiją (taikomąją elgesio analizę). Giedrė Skaisgirytė per ilgametę darbo patirtį yra sukaupusi nemažai žinių ir patirties įtraukiant vaikus su raidos sutrikimais į ugdymo aplinką. Taip pat, užsiima konsultacine veikla bei sudarinėja individualias ugdymo programas. Bendradarbiavimas su ugdymo įstaigomis taip pat yra viena iš jos veiklų, kuomet reikia pagalbos sprendžiant su vaiku kylančias problemas.

Prisijunkite

ir padėkite prisijaunkiti emocijų pasaulį savo vaikams!

Norėtumėte ilgalaikių programų visai organizacijai?

Spauskite ir susipažinkite su mūsų pasiūlymais!