Patirtinis ugdymas darželyje: kodėl ir kaip?

Prisijunkite ir pamatykite diskusijos įrašą!


Norint sukurti įdomų ir įtraukų ugdymą kartais užtenka... paprasčiausios morkos! 

Ši paprasta daržovė gali tapti įrankiu, kuris labai pagyvins mokymąsi ir prikaustys vaikų dėmesį. Vaikai, liesdami, tyrinėdami, augindami, matuodami morkas, lygindami jas tarpusavyje, skaičiuodami morkos akutes kaups žinių, įgytų per patirtį, bagažą.

Jūs Juk žinote, vaikus lengva suintriguoti ir paprastais dalykais, tik reikia žinoti KAIP. Tai padaryti padės patirtinio ugdymo metodas.



Kviečiame pamatyti diskusiją, kurios metu atsakėme į šiuos klausimus:


Kodėl naudinga taikyti patirtinį ugdymą darželyje?

Kokie yra patirtinio ugdymo privalumai?

Kaip organizuoti patirtinį ugdymą darželyje?

Nuo ko pradėti taikyti patirtinio ugdymo metodus?


Tikime, kad diskusijos metu išgirsite ne vieną idėją, kurią gebėsite pritaikyti ir įgyvendinti savo įstaigoje!


Diskusijos dalyviai:

  • Irma Liubertienė,  Baltic International School Tenerifėje įkūrėja, VšĮ Pozityvaus ugdymo instituto vadovė, VDU Švietimo aldemijos doktorantė, socialinės iniciatyvos „Dramblys.lt“ įkūrėja;
  • Indrė Vitkuvienė, Montessori Akademijos direktorė bei viena iš steigėjų; 
  • Rita Gluchovskė, darželio-mokyklos Saulės gojus ikimokyklinio ugdymo vadovė.
  • Diskusijos trukmė iki 1 val.

  • Diskusiją moderuoja Lukas Benevičius.

  • Diskusijos dalyviams bus išduodamos pažymos.

  • Diskusija skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų administracijos darbuotojams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams bei specialistams.

  • Ši diskusija yra įvadas į ilgalaikę programą „Besimokančių darželių tinklas“.