Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Kai kalbame apie pamokos turinio diferencijavimą – pirmas vaizdinys, šovęs į galvą, yra skirtingos užduotys skirtingiems mokiniams. Tačiau tai yra tik mažytė diferencijavimo galimybių dalelė – įsitikinusi programos lektorė Julija Ladygienė. Kviečiame į nuotolinį seminarą „Kaip realiai diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą?“, kuriame susipažinsime su diferencijavimo tipais, galimybėmis, dažniausiai daromomis klaidomis ir praktiniais patarimais, kaip šią sistemą paversti kasdiene pagalba Mokytojui.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Poreikis diferencijuoti ugdymo turinį skirtingo lygio mokiniams kasdien vis auga. Visa švietimo sistema eina link to, kad vaikai turėtų galimybę mokytis įvairovėje tačiau savo tempu ir savo galimybių lygyje. Tuo pačiu plačiai taikomi diferencijavimo ir individualizavimo įrankiai atveria galimybes integruoti bendrųjų kompetencijų ugdymą. Visa tai skamba lyg švietimo pasaka, tačiau labai svarbu suvokti pagrindines nuostatas ir galimybes. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Detalią ir išsamią diferencijavimo apžvalgą.

  • Praktiškai pritaikomus metodus ir įrankius lengvesniam diferencijavimo taikymui.

  • Papildomos medžiagos gilesniam temos suvokimui.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras pritaikytas 5-12 kl. pedagogams.

7 € / asm.

Raskite atsakymus į svarbiausius klausimus ir atverkite savo klasės duris diferencijavimui!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Nuotolinis seminaras „Kaip realiai diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą?“

    • Efektyvaus mokymo sistema

    • Vertikalus ir horizontalus diferencijavimas

    • Ugdymo diferencijavimas skirtingose mokslo sferose

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Papildomas vaizdo įrašas: Sir Ken Robinson ,,Pradėkime mokymosi revoliuciją"

    • Idėjos atsiskaitymo formų įvairovei

    • Individualizuoto ir diferencijuoto ugdymo galimybės Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Puikiai pašnekovės pristatyta diferencijavimo idėja. Įdomu klausytis, kaip nepastebimai į procesą suliejamas ir vertikalus, ir horizontalus diferencijavimas.


Sužinojau įdomių patarimų, kaip diferencijuoti užduotis, tinkamai pateikti užduoties reikalavimus, jas vertinti.


Ir naujo, ir naudingo labai daug. Naujos pačios sąvokos vertikalus ir horizontalus diferencijavimas. Horizontalaus dar niekada netaikiau, o vertikalų, kaip ir buvo sakyta, supratau tik kaip užduočių diferencijavimą. Tikrai pamėginsiu diferencijuoti uždavinius. 


Naujiena – diferencijavimas pagal kompetencijų lygmenį. Naujais mokslo metais būtinai išbandysiu!


Naudingi praktiniai patarimai, kuriuos galima pritaikyti realiame darbe. Tai ne teorijos, kurias kiekvienas dirbantis mokytojas žino.

Programos lektorius

Lektorė

Julija Ladygienė

Mokytoja, švietimo konsultantė, lektorė, tyrėja ir moderniosios mokyklos „Forvardas” įkūrėja.

Prisijunkite

ir pasitelktite specialistus į pagalbą!

Norėtumėte ilgalaikių programų visai organizacijai?

Spauskite ir susipažinkite su mūsų pasiūlymais!