Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Apie hiperaktyvumą kalbame labai daug, tačiau profesionalių žinių stinga. Galbūt todėl hiperaktyviais vaikais vadiname kone kas antrą, nors iš tiesų manoma, kad šią diagnozę turi tik apie 2 % vaikų – teigia psichologė Rima Mokusienė. Kviečiame Jus į nuotolinį seminarą, kuriame galėsite pagilinti savo žinias ir geriau suprasti hiperaktyvumo prigimtį bei rasti būdus, kaip padėti tokiems vaikams. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Klijuodami vaikui hiperaktyvumo etiketę dažniausiai tenorime pasiguosti, kaip sudėtinga suvaldyti aktyvius vaikus ir kaip mums patiems stinga energijos visur suspėti su šiuolaikiniais vaikais. Tačiau užsimerkdami prieš šiuos iššūkius ir mėgindami juos spręsti tik kontrolės būdu (kuris kartais pasiteisina tiesiog aktyviems vaikams), rizikuojame prarasti bet kokį ryšį su vaiku, kuris turi hiperaktyvumo diagnozę. Todėl be galo svarbu suprasti hiperaktyvumo prigimtį, įvertinti, su kokiais iššūkiais toks vaikas susiduria ir turėti įrankių, kaip tokiam vaikui padėti. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Hiperaktyvumo kaip reiškinio apžvalgą ir išaiškinimą.

  • Praktiškus ir lengvai pritaikomus patarimus, kaip tokiems vaikams padėti.

  • Papildomo turinio gilesnei temos analizei.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras skirtas ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo pedagogams, pradinių klasių pedagogams, 5-8 kl. pedagogams, klasės vadovams.

7 € / asm.

Pasitelkite profesionalų patarimus bei atraskite būdų padėti sau ir vaikams!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Kaip spręsti hiperaktyvių vaikų iššūkius?

    • Kas yra hiperaktyvumas?

    • Su kokiais iššūkiais susiduria hiperaktyvūs vaikai?

    • Kaip padėti?

  • 3

    Užduotys

    • Papildomas vaizdo įrašas: Ali Carr-Chellman ,,Mokymosi džiaugsmą berniukams gali sugrąžinti žaidimai"

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Peržiūrėję vaizdo medžiagą, užpildykite šią refleksiją

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Seminaras priminė pamirštą problemą. į kurią nekreipiau per daug dėmesio, todėl atidžiau į tai reaguosiu ir bandysiu spręsti kylančias problemas su hiperaktyviais vaikais. 


Sužinojau, kad labai svarbu pripažinti tokį vaiką, užduotis duoti pagal vaiko galimybes, atrasti nusiraminimo kampelius, kartais duoti išbėgioti, įveikti nerimą.


Labai įdomu klausytis, aiškiai įvardinta, kaip atpažinti hiperaktyvų vaiką, kaip jį ugdyti. Manau, puikiai pritaikysiu informaciją savo praktikoje.

Programos lektorė

Lektorė

Rima Mokusienė

Lektorė, psichologė, projekcinės metodikos „Vabaliuk, kaip tu jautiesi?“ autorė.

Jums taip pat gali būti įdomu

Šis vaizdo įrašas yra ilgalaikės programos dalis. Susipažinkite ir įsigykite pigiau!

Kitos temos: