Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Kviečiame į nuotolinį seminarą apie tai, kas yra integruotas ugdymas, kuo jis skiriasi nuo kitų. Kaip ruoštis integruotoms pamokoms, kokie tarpdisciplininių pamokų privalumai ir nuo ko pradėti. Patirtimi dalinasi gamtos mokslų mokytoja Laima Zdanavičienė. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Integruotas ugdymas laužo standartinės pamokos rėmus ir įtraukia į kontekstualų pasaulį. Taip pamoka tampa ne tik patrauklesnė vaikams, bet ir įdomesnė, metanti iššūkį Mokytojams. Improvizacijai ir naujovėms reikalingas tvirtas supratimas, bent minimalus teorijos išmanymas ir nuolatinė praktika. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Integruoti ir tarpdisciplininio ugdymo principų, panašumų ir skirtumų apžvalgą.

  • Pasidalinimą patirtimis, metodais ir lengvai pritaikomais įrankiais.

  • Praktinių užduočių temos analizei.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras tinka 5-12 kl. pedagogams, gamtos mokslų mokytojams.

7 € / asm.

Pasisemkite idėjų ir žinių iš savo srities specialistų!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Integruotas ugdymas – kas tai ir nuo ko pradėti?

    • Kas yra integruotas ugdymas?

    • Kokią naudą atneša integruotas ugdymas ir kas yra patyriminis ugdymas?

    • Nuo ko pradėti taikyti integruotą ir patyriminį ugdymą?

  • 3

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Labai sudomino patyriminis ugdymas. Taikysiu Taip/Ne metodą.


Dirbu dažnai integruodama mokomuosius dalykus (pasaulio p., lietuvių k., matematiką) pradinėse klasėse, pastebėjau , kad mokymo(si) turinys labai išsiplečia, yra įdomesnis, patrauklesnis, labiau įtraukiantis mokinius, šios veiklos metu galima parinkti  labai įvairių užduočių, ir  mokymosi turinį  kurti bei pateikti vaikams tarsi kelionę po pasaulį. Patinka, kad dalykų ribos tarsi išnyksta, pamokos struktūra gali būti labai įvairi. Sutinku su mokytoja, pašnekove Laima Zdanavičiene, kad griežtos struktūros tokiose pamokose turi nelikti, procesu reikia mėgautis.


Sužinojau kuo skiriasi integruotas ugdymas nuo tikrojo integralaus ugdymo.


Išgirdau labai daug naujų ir įdomių dalykų. Su  integruotu mokymu nebuvau susidūrusi iki šiol, arba susidūrusi labai minimaliai. Bandžiau įsivaizduoti save sugrįžusią į mokyklinį suolą ir supratau, kad taikant tokį ugdymą, kai kuriuos dalykus būčiau išmokusi ir įtvirtinusi daug sėkmingiau.

Programos lektorė

Lektorė

Laima Zdanavičienė

Chemijos mokytoja – mobiliųjų įrenginių patarėja, SMP konsultantė, biologijos VBE vertintoja, mokyklų veiklos tobulinimo konsultantė, vertina kolegų pamokas jiems atestuojantis aukštesnei kategorijai. ŠMM ir Goethes instituto kvietimu dalyvauja užsienio kalbos ir dalyko programų rengime, organizuoja ir veda įvairius seminarus. Yra kviečiama dalyvauti NEC-o organizuojamuose biologijos valstybių užduočių rengimo, standartizuotų testų (chemijos) užduočių vertinimo projektuose. Organizuoja olimpiadas, buvo viena iš integruotų gamtos mokslų olimpiados II turo ir respublikinio turo užduočių sudarytojų ir vertintojų. Yra išplėtojusi kūrybinę partnerystę, stažavosi Islandijoje, Estijoje, Latvijoje.

Prisijunkite

ir pradėkite savo kelionę į integruotą ugdymą!