Programos sudėtis

  • 1

    Išklausymo menas

    • Įvadas

    • Konflikto šaknys

    • Praktinis pavyzdys

    • Kaip reaguoti, kai kalba kitas

    • 5

    • Praktinė užduotis

    • Kaip išgirsti NE?

    • Refleksija: Išklausymo menas

  • 2

    Empatija sau

    • Kas yra empatija sau?

    • 4 žingsniai

    • Jausmų sąrašas

    • Poreikių sąrašas

    • Savarankiška užduotis: Empatija sau

    • Refleksija: Empatija sau

  • 3

    Perdegimas: požymiai, atpažinimas ir kaip padėti sau?

    • Kas yra perdegimas ir 4 perdegimo stadijos.

    • Kam būdingas perdegimas? Kokiems žmonių tipams būdingi perdegimai?

    • Kaip stebėti save? Ką daryti pastebėjus perdegimo simptomus?

    • Kaip spręsti su perdegimu susijusius iššūkius?

    • 1. Užduotis

    • 2. Užduotis

    • Refleksija: Perdegimas: požymiai, atpažinimas ir kaip padėti sau?

  • 4

    Kaip nematomi „patarėjai“ mums trukdo susikalbėti?

    • Mintys ir nuostatos

    • Kas trukdo bendrauti?

    • Nenoras bendrauti

    • Apibendrinimas

    • Refleksija: Kaip nematomi „patarėjai“ mums trukdo susikalbėti?

  • 5

    Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį kolegoms?

    • Grįžtamojo ryšio svarba ir forma

    • Prašymai ir GR tipai

    • Seminaro skaidrės

    • Praktinė užduotis: Kaip pasiruošti suteikti grįžtamąjį ryšį?

    • Refleksija: Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį kolegoms?

  • 6

    Streso valdymo mitai ir galimybės kasdieniame gyvenime

    • Kaip atpažinti stresą?

    • Streso valdymo pratimai

    • Autogeninė treniruotė ir minčių keitimas

    • Papildomas vaizdo įrašas: Kelly McGonigal „Kaip stresas gali tapti jūsų draugu“

    • 1. Priedas (kvėpavimo stebėjimo pratimas)

    • 2. Priedas (kvėpavimo pilvu pratimas)

    • 3. Priedas (atsipalaidavimo pratimas pagal autogeninę treniruotę 10 min.)

    • 4. Priedas (atsipalaidavimo pratimas pagal autogeninę treniruotę 20 min.)

    • 5. Priedas (minčių stebėjimo pratimas-meditacija)

    • Refleksija: Streso valdymo mitai ir galimybės kasdieniame gyvenime

  • 7

    Nesusikalbėjimas kolektyve: kaip išgirsti ir būti išgirstam?

    • Sąmoningas klausymasis

    • Suartinanti komunikacija

    • Poreikiai ir prašymai

    • Papildomas vaizdo įrašas: Julian Treasure „Kaip kalbėti žmonėms, kad jie jūsų klausytų“

    • Jausmų ir poreikių sąrašai

    • Refleksija: Nesusikalbėjimas kolektyve: kaip išgirsti ir būti išgirstam?

  • 8

    Kartų konfliktai: kaip susikalbėti su skirtingų kartų kolegomis?

    • Kartos ir jų skirtumai

    • Kodėl konfliktai yra gerai?

    • Konfliktų sprendimo būdai

    • Papildomas vaizdo įrašas: Kayla Briët „Kodėl kuriu meną? Tam, kad sukurčiau laiko kapsulę savo kultūros palikimui“

    • Refleksija: Kartų konfliktai: kaip susikalbėti su skirtingų kartų kolegomis?

  • 9

    Mokytojo emocinė sveikata

    • Įsitikinimai apie jausmus ir leidimas jausti

    • Konkretūs patarimai ir būdai, padedantys rūpintis savo emocine sveikata

    • Seminaro skaidrės

    • Ištrauka iš pokalbio „Pedagogo darbas ir poilsis: ar tai suderinama?“

    • Papildomas skaitinys: 7 poilsio tipai

    • „Ugdymo meistrai“ tinklalaidė su miego neuromokslininke Laura Bajorskaite

    • Refleksija: Mokytojo emocinė sveikata

  • 10

    Kaip sustiprinti komandinę dvasią?

    • Komandos stadijos

    • 5 komandos disfunkcijos

    • Seminaro skaidrės

    • 5 komandos disfunkcijos: testas

    • Refleksija: Kaip sustiprinti komandinę dvasią?

  • 11

    Dovana: interviu su Rimantu Bagdzevičiumi

    • 1 dalis

    • 2 dalis

  • 12

    Grįžtamasis ryšys programos kūrėjams ir pažymėjimo priedas

    • Peržiūrėję visą programos turinį užpildykite šią anketą.

    • Pažymėjimo priedas (pažymėjimo, kurį gausite baigus programą, priedėlis)