„GABUS 2020“

Nuotolinė švietimo konferencija apie gabių vaikų ugdymą

Konferencijoje dalijamasi patirtimi ir diskutuojama apie galimybes bei iššūkius ugdant gabius vaikus. Pranešimus skaito mokslininkai ir praktikai, aktyviai tyrinėjantys gabių vaikų ugdymo problemas ir galimybes.
  • Kada galima prisijungti?

    Konferencijos dalyviu galima tapti bet kuriuo metu.

  • Kiek laiko turinys bus prieinamas?

    Konferencijos prieinamumas - 14 kalendorinių dienų nuo prisijungimo dienos.

  • Ar bus išduodami pažymėjimai?

    Dalyviams bus išduodami elektroniniai kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (8 ak. val.).

  • Kaina

    29 eur. / asm.

    Perkant 3 bilietus ir daugiau / 19 eur. (asm.)

Konferencijos vaizdo įrašai

  • 1

    Kaip peržiūrėti nuotolinę konferenciją "GABUS 2020"?

    • Vaizdo instrukcija: Kaip naudotis e-mokymosi.lt platforma?

    • Konferencijos programa

    • Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

  • 2

    Dr. Sigitos Girdzijauskienės pranešimas „Kaip atpažinti gabų vaiką? Pirmasis žingsnis link gabių vaikų ugdymo."

    • „Kaip atpažinti gabų vaiką? Pirmasis žingsnis link gabių vaikų ugdymo."

  • 3

    Jovitos Vaivadaitės pranešimas „Gabaus mokinio ugdymo iššūkiai mokykloje"

    • „Gabaus mokinio ugdymo iššūkiai mokykloje"

  • 4

    Ryčio Jurkėno pranešimas „Potencialo idarbinimas. Kaip netapti gabiu tinginiu?”

    • „Potencialo įdarbinimas. Kaip netapti gabiu tinginiu?”

  • 5

    Astos Blažinskienės pranešimas „Gabus mokinys turintis mokymosi sutrikimų. Ar taip gali būti?”

    • „Gabus mokinys turintis mokymosi sutrikimų. Ar taip gali būti?”

  • 6

    Dovilės Miknaitytės pranešimas „Pažaiskime muziką”

    • „Pažaiskime muziką”

  • 7

    Margaritos Molienės pranešimas „Ar visi mes gabūs?”

    • „Ar visi mes gabūs?”

  • 8

    Kęstučio Dragūnevičiaus pranešimas „Gabių vaikų ugdymas"

    • „Gabių vaikų ugdymas"

  • 9

    Diskusija su pranešėjais: Kęstučiu Dragūnevičiumi, Margarita Moliene, Inga Bertašiene ir Kristina Paulike

    • Diskusija

  • 10

    Konferencijos refleksija

    • Trumpai atsakykite į kelis klausimus. Jie mums labai svarbūs tolimesniam tobulėjimui!

Kaina

29 eur. / asm.
Perkant 3 bilietus ir daugiau / 19 eur. (asm.)

Stebėkite nuotolinę konferenciją Jums patogiu metu!

Konferencijos pranešėjai

Dr. Sigita Girdzijauskienė

Vilniaus universiteto Psichologijos instituto docentė, Nacionalinės švietimo agentūros vykdomo projekto „Mokinių gebėjimų atskleidimo ir jų ugdymo sistemos plėtra“ vykdytoja.

Jovita Vaivadaitė

Vilniaus Filaretų pradinės mokyklos pavaduotoja ugdymui ugdymui ir mokytoja, vedanti "Matematikos klubo" užsiėmimus mokyklos trečiokams ir ketvirtokams. Jovita dirbo UPC projekte „Pradinio ugdymo tobulinimas", dalyvavo standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo matematikos įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimo procese. Šiuo metu ISM universitete studijuoja „Švietimo lyderystę".

Rytis Jurkėnas

Edukacinių bendrovių „KALBA” ir „Ego Perfectus” kūrėjas Lietuvoje ir Latvijoje bei profesionalus karjeros konsultantas, išmanantis ne tik švietimo srities subtilybes, bet ir puikiai įvaldęs įvairius karjeros pasirinkimo ir sprendimo priėmimo įrankius. Rytis yra aplankęs daugiau kaip 100 universitetų ir vidurinių mokyklų visame pasaulyje, giliai išstudijavęs išsivysčiusių šalių švietimo sistemas bei mokymo metodus. Todėl drąsiai gali diskutuoti apie skirtingas švietimo sistemas, kultūrinius skirtumus ir naujausias edukacijos tendencijas.

Asta Blažinskienė

Karjeros konsultantė, koučingo specialistė, mokymų lektorė. Asta taip pat yra mokymosi ypatumų centro „LABIRINTAS“ bei edukacinės ir meno erdvės „11Kasta“ įkūrėja, „ICF Lietuva“ valdybos narė.

Kęstutis Dragūnevičius

Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto bendrosios psichologijos lektorius.

Dovilė Miknaitytė

Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė, muzikos mokytoja. “Muzika gali patenkinti įvairius vaikų poreikius: estetinius, emocinius, dorovinius, intelektinius, fiziologinius, komunikacinius. Psichologai pabrėžia, jog muzika yra vienas labiausiai prieinamų būdų, suteikiančių žmogui galimybę pasidžiaugti, atsipalaiduoti, susikoncentruoti. Muzikuojant galima ne tik džiaugtis, bet ir pajusti kitą jos vidinę pusę – liūdesį, nerimą. Muzikiniai žaidimai itin svarbūs ir reikalingi. Tai yra viena iš svarbiausių sričių, kur susilieja fantazija ir realybė, tai, kas išmokta ir tai, kas paties sukurta.”

Margarita Molienė

pradinių klasių mokytoja, privačios mokyklos VšĮ "Varnų sala" steigėja.