Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Pirmasis nuotolinio mokymo etapas praėjo. Metas apibendrinti šią patirtį ir pasidalinti iššūkiais, sėkmėmis bei pamokomis. Patirtimi dalinasi pradinių klasių mokytoja Rykantė Šimkūnaitė.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Nors daugelis prisimena nuotolinį mokymą kaip baisų ir sudėtingą periodą, reikia pripažinti, kad ši situacija atvėrė anksčiau neišnaudotas galimybes bei sukūrė terpę dideliam išmokimui. Tačiau joks išmokimas neįvyksta be patirties apžvalgos, įsivertinimo bei refleksijos. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Nuotolinio mokymo pamokų, iššūkių bei sėkmių apžvalgą.

  • Pasidalinimą praktinėmis įžvalgomis.

  • Praktinį užduočių, kuriuo galėsite pasinaudoti gilesniam temos suvokimui.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras tinka pradinio ugdymo mokytojams, tačiau sau idėjų ras ir 5-8 kl. mokytojai.

7 € / asm.

Patarimai, įžvalgos ir realios patirtys skuba Jums į pagalbą!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Nuotolinis mokymas: pamokos, iššūkiai ir sėkmė

    • Pokyčių valdymas

    • Keičiame lūkesčius

    • Naujos galimybės ir kūrybiškumas

    • Žmogiškumas ir savirefleksija

  • 3

    Užduotys

    • Praktiniai pavyzdžiai: antrokų atradimai

    • Praktiniai pavyzdžiai: diena, kai viskas užstrigo

    • Nuotolinis mokymas: praktiniai veiklų pavyzdžiai

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Pasinaudosiu pertraukėlių idėja nuotolinio mokymo metu. Nežinojau apie San Diego zoologijos sodo tiesioginę transliaciją, tuo tikrai pasinaudosiu ir realių pamokų metu.


Sužinojau man naujas galimybes, metodikas kaip per atstumą galima pajusti vaiką, jo emocini būvį. Patiko kad pasakojime buvo naudojami pavyzdžiai iš kadienybės, kurie nereikalauja papoldomų investicijų, viską galima pasidaryti čia ir dabar


Labai pritariau kalbėjusios pedagogės mintims. Tik pazityvus, ramus mokytojo požiūris į pasikeitusį ugdymo procesą labai padeda ne tik mokiniui, bet ir jo artimiausiai aplinkai. Nors su pradinukais neturiu nieko bendro, bet pasimokyti buvo galima.


Puikiai susisteminta ir pateikta pokyčių valdymo praktika per nuotolinio ugdymo procesus ir jų diegimo praktikas, kurias universaliai galima pritaikyti įvairiose situacijose. Tikrai naudinga ir naudotina.

Programos lektorė

Lektorė

Rykantė Šimkūnaitė

Mokytoja, kūrybiško mokymosi projektų kuratorė.

Norėtumėte ilgalaikių programų visai organizacijai?

Spauskite ir susipažinkite su mūsų pasiūlymais!