Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Vis dažniau kalbame apie tai, kad mokymasis per projektines veiklas – itin veiksmingas, nes į projektą įtraukiame skirtingus mokymosi stilius, galima pasiskirstyti įvairomis rolėmis, didėja vaikų susidomėjimas ir įsitraukimas, atsiranda galimybė teorines žinias panaudoti praktikoje. Skamba gražiai, tačiau susiduriate su klausimais: kaip tai padaryti? Nuo ko pradėti? Kaip tinkamai pasiruošti? Kviečiame į praktinį nuotolinį seminarą „Sėkmingos projektinės veiklos mokykloje“, kuriame patirtimis ir konkrečiais žingsniai dalinasi Raminta Lipienė. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Egzistuoja tarptautinė Project Based Learning (angl. Projektais grįsto mokymosi) bendruomenė, besidalinanti patirtimis, konkrečiomis projektų idėjomis ir patarimais. Visi vieningai sutinka, kad mokymasis per projektines veiklas yra efektyvus, įtraukus ir patrauklus, turbūt todėl šios bendruomenės gretos nuolat pasipildo naujais entuziastais. Lietuvoje taip pat daugėja mokytojų, vis drąsiau žengiančių į projektinių veiklų teritoriją ir besidalinančių savo patirtimi. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Praktiškus ir konkrečius žingsnius sėkmingam pasiruošimui projektinei veiklai.

  • Dviejų konkrečių projektų apžvalgą ir analizę.

  • Praktines užduotis, padėsiančias lengviau taikyti mokymąsi per projektus.

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Programa skirta pradinių klasių pedagogams, bet tinka ir 5-8 klasių pedagogams.

7 € / asm.

Pasisemkite konkrečių patarimų ir raskite įkvėpimo imtis projektinių veiklų savarankiškai!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Sėkmingos projektinės veiklos mokykloje

    • Projektinė veikla mokykloje

    • Projektas „Pokytis“

    • Projektas „Tyrinėjame Rotušės aikštę“. Išvados

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Pranešimo skaidrės

    • Papildomas vaizdo įrašas: Fawn Qiu ,,Lengvi ,,Pasidaryk pats" projektai vaikams ir inžinieriams"

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Peržiūrėję vaizdo medžiagą, užpildykite šią refleksiją

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Viskas lyg ir žinoma, bet labai įdomu, kaip dirbama projektinėje veikloje, kokie tokio mokymosi privalumai. Dirbdama projektinėje veikloje atsižvelgsiu į kiekvieno mokinio individualumą, gebėjimus


Labai naudingi visi iš eilės ir smulkiai surašyti projektinio darbo etapai. Bandysiu organizuoti integruotą projektą.


Projektai skatina mokinius veikti, domėtis, rinkti papildomą informaciją, bendrauti, reikšti nuomonę, moko drąsiai, savarankiškai pristatyti savo veiklą bendruomenei. Skatinsiu mokinius noriai vykdyti kuo įvairesnius projektus. 


Turiu daug noro organizuoti projektus ir džiaugiuosi, jog išgirsta mokytojos patirtis dar labiau skatina toliau kurti naujas idėjas.

Programos lektorius

Lektorė

Raminta Lipienė

Vaikų meninės studijos „Diemedis“ pradinių klasių mokytoja.