Trumpai apie programą

40 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Šią ilgalaikę programą kruopščiai paruošėme su 19+ metų patirtį turinčia psichologe, Mindfulness trenere Egle Masalskiene. Programa remiasi kognityvinės ir elgesio terapijos (KET) principais, naudojant emocijų valdymo ir streso mažinimo pratimus. Tai prisidės ne tik prie platesnio supratimo apie tai, kas vyksta su Jumis streso metu, bet ir kaip su tuo tvarkytis kasdienėse situacijose ar praktikuoti nuolatos.

Kuo ši programa unikali?

Kiekvienas iš Jūsų kasdien ugdant vaikus skiriate milžinišką energiją, kad perteiktumėte svarbias žinias. Norime suteikti Jums emocinio palaikymo ir įkvėpimo erdvę, kurioje galėtumėte pasirūpinti savimi. Šios programos metu Jūsų laukia:

  • Gyvos ir efektyvios 30 min. sesijos, kuriose susipažinsite ir praktikuosite streso ir emocijų valdymo būdus

  • Autentiški relaksacijos ir atsipalaidavimo garso įrašai, kuriuos galėsite klausytis sau patogiu metu

  • 40 ak. val. akrediduota programa, kuri remiasi naujausiais moksliniais tyrimais apie žmogaus streso įveikos būdus, smegenų darbą ir emocijų valdymą

49 eur / asm.

Atraskite vidinius resursus kurti ir ugdyti

40 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Refleksija prieš programos pradžią

  • 2

    Paprasti, bet ne prasti būdai sumažinti juntamą įtampą (stresą, nerimą…)

    • I sesija su Egle Masalskiene

    • Sesijos skaidrės

    • Pratimo aprašymas: Kaip atlikti kvėpavimo meditaciją

    • Kvėpavimo stebėjimo pratimas (10 min.)

    • Kvėpavimo ,,pilvu" pratimas

    • Refleksija

  • 3

    Galingiausios žmogaus įrangos - mąstysenos - vairavimas taip, kad ne užneštų bet kur, bet saugiau išvairuotų, kai patenkame į krizines situacijas.

    • II sesija su Egle Masalskiene

    • Sesijos skaidrės

    • Pratimas: Trijų žingsnių pauzė (3.5 min)

    • Pratimo aprašymas: Trijų žingsnių kvėpavimo pauzė

    • Minčių stebėjimo pratimas (11 min.)

    • Minčių pastebėjimas ir keitimas alternatyviomis (darbalapis)

    • Refleksija

  • 4

    ,,Geriausi” ir adaptyvūs elgesio variantai, kai tenka dirbti iš namų (o juose yra dar vaikų, ir kitų šeimos narių).

    • III sesija su Egle Masalskiene

    • Sesijos skaidrės

    • Dėmesingumas bendravime

    • Pratimas: elgesio schemų atpažinimas (20 min.)

    • Refleksija

  • 5

    Tikras mano draugas esu Aš - atjaučiantis, nekritikuojantis ir palaikantis.

    • IV sesija su Egle Masalskiene I dalis

    • IV sesija su Egle Masalskiene II dalis

    • Sesijos skaidrės

    • Atjautos sau pratimas (7 min.)

    • ,,Durys" - pratimas skirtas pasirūpinti savimi (7 min.)

    • Veiklų tyrimo lapas

    • Minčių tyrimo lapas

    • Refleksija

  • 6

    Baigiamoji refleksija

    • Užpildykite baigiamąją refleksiją (užpildykite tik peržiūrėjus visą medžiagą)

Programos lektorė

Lektorė

Eglė Masalskienė

Eglė turi sukaupusi +19 metų suaugusiųjų mokymo, 7 metų psichologinio konsultavimo, 9 metų mindfulness grįstų metodų praktikavimo ir mokymo patirtį. Nuolat keliama kvalifikacija: aukštasis universitetinis išsilavinimas (psichologija, Vilniaus Universitetas); kognityvinė elgesio terapija (2011-2014), mindfulness metodai (2011), coaching (2013), DIAMEE programa (2013-2015); podiplominės universitetinės studijos (įsisąmoninimu grįstų kognityvinės elgesio terapijos metodų taikymas, Sveikatos Mokslų Universitetas, 2016-2017); Mindfulness mokytojų programa (2017). Eglės ekspertinės sritys: streso valdymas, emocinis atsparumas, konfliktų sprendimas, į dialogą orietuoto bendravimo lavinimas (pagal DIAMEE programą ir kt.), savęs ir kitų pažinimas, kt.

Prisijunkite

Sustokite, kad galėtume su lengvumu judėti į priekį