Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Su stresu susiduriame kasdien: nespėję pabaigti užduoties laiku, pakliuvę į konfliktinę situaciją, netilpę į rėmus, susidūrę su pokyčiais ir t.t. Gyvenimo tempui greitėjant stresas tampa neišvengiamu palydovu. Tačiau tam, kad išmoktume su juo gyventi, neužtenka įvardinti būsenos, būtina papildyti žinių bagažą praktikomis ir metodais, padedančiais kovoti su stresu. Būtent apie tai ir yra nuotolinis seminaras „Streso valdymo mitai ir galimybės kasdieniame gyvenime“ su psichologe Egle Masalskiene.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Stresas – mūsų kūno reakcija į dirgiklius, įtampą, nesaugumą, grėsmę ar iššūkį. Fiziologinė streso prigimtis mums leidžia sutelkti energijos resursus pavojui išvengti. Tačiau XXI a. šio įrankio funkcija pamažu kinta ir stresą vis rečiau išgyvename kaip pozityvią pagalbą. Streso perteklius ima trukdyti kokybiškam gyvenimui, kenkia sveikatai. Susigyvenimui su stresu turime suvokti streso mechanizmą ir išmokti taikyti kūno bei proto praktikas. Todėl šiame nuotoliniame seminare rasite:

  • Streso atpažinimo pagrindus.

  • Praktiškus ir aiškiai pateiktus pratimus streso mažinimui ir prevencijai.

  • Praktinį užduočių rinkinį, kuriuo galėsite pasinaudoti bet kuriuo Jums patogiu metu!

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras tinka visiems pedagogams, ugdymo įstaigų vadovams, jų pavaduotojams, lyderiams.

7 € / asm.

Pasitelkite profesionalius patarimus ir praktikas streso suvaldymui!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Streso valdymo mitai ir galimybės kasdieniame gyvenime

    • Kaip atpažinti stresą?

    • Streso valdymo pratimai

    • Autogeninė treniruotė ir minčių keitimas

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Papildomas vaizdo įrašas: Kelly McGonigal ,,Kaip stresas gali tapti jūsų draugu"

    • 1. Priedas (kvėpavimo stebėjimo pratimas)

    • 2. Priedas (kvėpavimo pilvu pratimas)

    • 3. Priedas (atsipalaidavimo pratimas pagal autogeninę treniruotę 10 min.)

    • 4. Priedas (atsipalaidavimo pratimas pagal autogeninę treniruotę 20 min.)

    • 5. Priedas (minčių stebėjimo pratimas-meditacija)

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Patiko mintis, kad mes negalime sustabdyti bangų, tačiau galime išmokti plaukti. Taip ir su stresu – stresą reikia mokėti išgyventi, jį pažinti. Kaip daugiau ataikyti nestresuojant ir kaip greičiau sugrįžti į normalią būseną. Tam yra dėmesio nukreipimo technika, autogeninės treniruotės, atsipalaidavimo pratimai – jas ir naudosiu.


Labai patiko paskutinis vaizdo įrašas ir pasakytis mintys, kad viskas priklauso nuo požiūrio. Labai norėčiau panaudoti kvėpavimo pratimus...


Patiko kvėpavimo ir atsipalaidavimo pratimai. Nesu tikra ar taikysiu šiuos pratimus pamokose, bet po sunkios dienos galėčiau taikyti, kad atsigaučiau kitai darbo dienai.


Supratau, kad reikia išmokti pasitikėti, išmokti pajusti vidinę būseną, išmokti pastebėti, pajusti džiaugsmą gyventi, dirbti, kurti...

Programos lektorė

Lektorė

Eglė Masalskienė

Eglė turi sukaupusi +19 metų suaugusiųjų mokymo, 7 metų psichologinio konsultavimo, 9 metų mindfulness grįstų metodų praktikavimo ir mokymo patirtį. Nuolat keliama kvalifikacija: aukštasis universitetinis išsilavinimas (psichologija, Vilniaus Universitetas); kognityvinė elgesio terapija (2011-2014), mindfulness metodai (2011), coaching (2013), DIAMEE programa (2013-2015); podiplominės universitetinės studijos (įsisąmoninimu grįstų kognityvinės elgesio terapijos metodų taikymas, Sveikatos Mokslų Universitetas, 2016-2017); Mindfulness mokytojų programa (2017). Eglės ekspertinės sritys: streso valdymas, emocinis atsparumas, konfliktų sprendimas, į dialogą orietuoto bendravimo lavinimas (pagal DIAMEE programą ir kt.), savęs ir kitų pažinimas, kt.

Prisijunkite

ir atraskite būdų padėti sau!

Norėtumėte ilgalaikių programų visai organizacijai?

Spauskite ir susipažinkite su mūsų pasiūlymais!