Trumpai apie programą

4 ak. val. su 2 savaičių prieiga

Nuotolinis seminaras apie tai, kaip istorijos pamokas paversti gyvomis, įtraukiančiomis, įdomiomis. Itin praktiškas ir pritaikomas vebinaras su praktike – istorijos mokytoja Rasa Pakalniškiene. Programa prieinama nuo rugpjūčio 31 d.

Ko tikėtis iš šio nuotolinio seminaro?

Istorijos pamokos sukuria puikią terpę suvokti pasaulio patirtis, jas reflektuoti bei išmokti pamokas sėkmingai žmonijos ateičiai. Istorijos pamokų prasmė ir nauda neginčytina, tačiau tam, kad pasiektume šių tikslų – nebeužtenka frontalinio dėstymo. Būtina pasitelkti įvairiapusiškus ir įtraukiančius metodus, kad sudomintume mokinius. Todėl šiame seminare rasite:

  • Pasidalinimą lengvai pritaikomais mokytojos-lektorės patarimais ir praktikomis;

  • Netradicinių ugdymo vietų bei priemonių apžvalgą;

  • Praktinį užduočių rinkinį, kuriuo galėsite pasinaudoti iš karto po vebinaro peržiūros!

  • 4 ak. val. akredituotos programos pažymėjimą iš karto po vebinaro peržiūros.

  • Seminaras tinka 5-12 klasių mokytojams-dalykininkams, istorijos mokytojams, pradinių klasių mokytojams.

7 € / asm.

Raskite pagalbos ir įkvėpimo savo pamokos paįvairinimui!

4 ak. val. programos sudėtis

  • 1

    Įvadinė informacija dėl dalyvavimo

    • Naudojimosi platforma instrukcija

  • 2

    Kaip sudominti vaikus istorijos dalyku?

    • Kodėl svarbu mokytis istorijos?

    • Kaip sudominti vaikus pamoka?

    • Priemonės mokymo procese.

    • Netradicinė aplinka ir mokymasis tarnaujant.

  • 3

    Praktinės užduotys ir pavyzdžiai

    • Papildomas vaizdo įrašas: Manuel Lima „Vaizdinė žmonijos žinių istorija“

    • 1. Užduotis

    • 2. Užduotis

  • 4

    Baigiamoji refleksija

    • Refleksija

Seminaro dalyvių atsiliepimai:

Sužinojau daug įdomių būdų, kaip motyvuoti mokinius darbui. Būtinai panaudosiu savo darbe siūlomus aktyvinimo žaidimus.


Smagu klausytis tokio, nuosekliai pristatomo, mokytojo darbo, kuomet galime matyti (girdėti) ne nuotrupas, o visą darbo sistemą (ir aktyvinantys žaidimai, ir neformali veikla, ir pamokos skirtingose erdvėse, tikslingai išnaudojamos edukacijos ir integruotai pasakojama krašto istorija).


Super. Jau išbandžiau. Su ketvirtokais sprendėme judėjimo uždavinius pasitelkę Europos žemėlapį. Nerealu. Ačiū!


Labai patiko pateikti žaidimai ir mokinių aktyvinimo būdai. Labai džiugu klausytis tokių mokytojų, kurie apie savo darbą kalba su tokiu didžiuliu užsidegimu, yra patys pilni motyvacijos ir ta motyvacija užveda ir savo mokinius. Tokie mokytojai skatina ir įkvepia savo kolegas.

Programos lektorė

Lektorė

Rasa Pakalniškienė

Rasa yra Žemaičių Kalvarijos Motiejaus Valančiaus gimnazijos istorijos mokytoja, lektorė.

Prisijunkite

Sustokite ir atraskite naujų būdų, idėjų ir patarimų!